eylulduru1 Sol göğsümde kızarıklık ve çok kötü ağrı var mastit tanısı konuldu doktor o göğsünden bebeği emzirme hasta olur dedi internetten arattığımda emzirilmeli yazıyor ne yapacağımı şaşırdım bebeğimi emzirmek istiyorum
Polannem eylulduru1 genelde emzirmeye devam et biriken süt olmasın denir emzirme denildiğini ilk kez duydum. Duşta bol bol masaj yapın, sağım yapın ve emzirmeye devam edin. Süt birikmesin göğsünüz şiştikçe daha çok canınız yanar
iperir_bul eylulduru1 ben yüksek ateşli titreme nöbetli ve göğsüm morarmış şekilde mastit oldum. Antibiyotik kullanmama rağmen emzirdim çok şükür bir sorun yaşamadım.
ecevcim en büyük çözümü emzirmek zaten bol bol emzirin dusa girin masaj yapın göğsünüze sıcak suyla,sağma makineniz varsa emzirdikten sonra güzelce sağın ben bu şekilde bir gecede kurtuldum mastitten ateşiniz de çıkabilir korkmayın
eylulduru1 ecevcim enfeksiyon çok yüksek çıktı iğne tedavisine başladı neden emzirme dedi bende bilmiyorum bebeğim emmek istiyor emziremediğim için üzülüyorum tek göğüs de yetmiyor
eylulduru1 ilkimnk sağarak boşalt ama bebeğe verme o göğsünden emzirme dedi ben araştırdığımda çözüm olarak hep emzirilmeli yazıyordu doktor öyle diyince kafam çok karıştı
Polannem eylulduru1 şaşırtıcı. İlk kez böyle bişey duyuyorum. Bende mastit oldum göğsüm taş gibiydi ateşim 39 a çıktı. Acile gittim doktor tek çözüm emzirmek ve sağım yapmak dedi 🤷🏼♀️
ilkimnk eylulduru1 başka bir doktor görüşü mutlaka alın çünkü gerçekten çok mantıksız emip sütü boşaltması gerekiyor 🥺
eylulduru1 iperir_bul bende yüksek ateş şişlik kol göğüs ağrısı şikayeti ile gitmiştim göğsümde kızarıklık var bebeğim de emmek istiyor yavrum üzülüyor diğer göğsümdeki süt tek başına yetmiyor veremediğim için diğer göğsümü bende üzülüyorum o doymayıp ağladıkça bende ağlıyorum
Polannem eylulduru1 karar sizin. Size ve bebeğinize en iyi gelecek şeyi bilecek sizsiniz 🌺 Geçmiş olsun umarım en yakın zamanda iyileşirsiniz
Yagmurcmn eylulduru1 tam aksine bebek sizin mastitinizi kurtaracak bende oldum o ağrıyı bilirim sezeryan ağrımı bile hissetmedim göğüsüm yüzünden bebeğini emzinib ve elinizde her emmeden sonra 15 dk sağom yapın ilk ve son emzirmelere dikkat edin ilk verdiğiniz göğüsten devam ederek emzirip diğerine geçin kısa sürede geçecek el ile sağım yaparken sıcak havlu koyarsanız çok rahatlatıyor elk makina asla kullamamanız gerekiyor mastit geçmiyor dahada artıyor
Mineee32 eylulduru1 cok gecmıs olsun bende yeni kurtuldum kesinlikle sıcak suyun altında fazla kalma sut peynırlesır bebegını bol bol emzir biliyorum canın cok yanıyor ama ters emzirmeye gayret et İnterneten bakarsan görürsün ters emzirmeyi birde kesinlikle lahana yapragını buzlukta dondur gögüsüne koy cok fayda göreceksin
eylulduru1 Polannem umarım çok teşekkür ederim bebeğim emmeyi çok istiyor belki de birbirimize iyi gelcez 🥹