Merabalar sevgili anneler 1 yaşından beri kızım iştahsız olduğu için zorla biseyler yediriyorum malesef telefona bakarak 9 aydır böyle baktım iyice telefona bağlı ve huysuz bir bebek olmaya başladı 3 gündür ekranı nasıl biraktirabilirim olumsuz ve kötü eleştiri yapmayın eminim her anne ekrana bakarak yedirmistir