arkadaslar merhaba ben bebeğimi emzirirken diğer göğsüme mochi kullanıyorum tabi vakum oldugu için duruma göre çıkan süt değişiyor 40 50 cc bu sütleride posete koyuyorum ama her seferinde ayrı poset yapmayıp tek posette dolapta biriktiriyorum 24 saat sonra yeni poset açıyorum bu doğru bi biriktirme midir toplu sağım yapmadıgım için pratik oluyor bana bilginiz var mı