Arkadaşlar 3 yıl önce psikolojik tedavi almış yani pskiloğa gitmiş bir kadın 2 aylık bebeğinin velayetini alabilir mi? Tedavi derken sadece depresyon sebebi ileri boyut bir durum değil bunalım halinde gidilmiş. Eşiniz bu kadın hasta demesiyle çocuk anneden alınır mı bu durum bu kadar basit mi? Bilgisi olan yazabilir mi