Merhaba kızlar, bebeğim 7 aylık emekliyor ben eşim bazen yürütüyoruz kendisi de adım atıyor seviniyor yürüyünce ama kaynanam daha erken yürütmeyin kalçası çıkar diyor e diyorum yürüteç kullanılıyor bu aylarda yok diyor daha erken sizce zararlı mı yürütmemem mi lazım( yürüteç kullanmıyorum kendim bir kaç dk yürütüyorum bir günde toplam 20 dk falan yürüyordur)