Senorita 14ü regl tarihim ama hamilelik belirtileri yaşıyorum, önceden test yapsam öğrene bilir miyim? 1 gün bekleyecek sabrım yok😬
Senorita Beyninizikullanmakucretsizdir Leblebi_tozu test yapmaya gidip regl olduğumu görmem şoku yaşıyorum şuam
Senorita Beyninizikullanmakucretsizdir bende zannetmiyorum 1 kere düşük yaşadım aşırı ağrılı süreçti şuan ağrım falan yok
Beyninizikullanmakucretsizdir Senorita demek ki nasip değilmiş. İnşallah hayırlı zamanda tekrar bu duyguyu tadarsın 😊