Kgnbebesi Seval-Yagiz var ama onu aktif kullanmıyorum bu ürünler orda ekli değil gardrops hesabında mevcut
Kgnbebesi Tombikdonerartikcokpahali atlet tipi olanın bir tanesinden tükenmez kalem lekesini çıkaramadım ona 25 tl yazmışım, diğerleri 50 veya 60 tl, sanırım buraya eklemedigim 3lu de var. H&M olanların fiyatını daha yüksek tuttum.
Kgnbebesi Tombikdonerartikcokpahali hanımefendi tanesi 20 ya da 25 tl ye gelmiş oluyor. Siz hangi mağazadan o fiyata zibin alabiliyorsunuz acaba bende boşuna para harcamayayım
Ygtoglm-- Kgnbebesi neden çemkiriyorsunuz ? Kullanılmış zıbın parçalarının tanesini 25 demişsiniz. E bebekte daha geçen hafta aldım 6 al 5 öde ile . 150 TL ödedim . Tanesi 25 e gelmiş olldu. Sıfır üründen bahsediyorum . Ne bu afra tafranız yani
Kgnbebesi Tombikdonerartikcokpahali yok estağfurullah🌼 maalesef ki yazışmalarda yanlış anlaşılmalar olabiliyor