Benim de 2 aylık bebeğim var doğumdan beri döğüs yaralarıyla uğraşıyorum.Onların acısından başka hiçbişeye adapte olamadım.Çok zor İnşallah sizinki bu kadar sürmez.Öncelikle mutlaka philips avent kalkan ve e bebek emzirme sütyeni ya da atleti alın.Kalkan sadece o sütyemle göğüste düşmeden duruyor ve içine süt birikip ziyan olmuyor.Hem de yaralar sürtünmüyor.Krem olarak da lansinoh ben de pek işe yaramadı.Garmastan ve fito krem kullanıyorum ama emZirmeden önce pamuk ve sıcak suyla iyice yıkıyorum.10 gündür biraz yara küçüldü.Bu arada sütünüzü mutlaka sağın göğüste kalmasın.geçmiş olsun