@yigitmomm benim kızım da doğduğunda göbek fıtığı vardı 1cm doktora götürdüm genelde zamanla geçer dedi ve geçti yinede 3 yaşına gelince kontrol ettir dedi bide para falan bağlanabilir ama sizinki geçici gibi para bağlamaya gerek yok dedi ama sizinki sonradan olmuş isterseniz doktora götürün