Akcakizzzz MeetJoeBlack ben Kıbrıs’a yaşıyorum bebeğime 9.ayinda yaptılar bexsero yarın da 12. Ay diye yapılacak ama sanırım takvim kaymış herkes farklı sey söylüyor
yenianne01 MeetJoeBlack ya bizimde 6 aylıkken olacak ikisinice aynı anda yapacakmış ebemiz doğrumu ki aynı anda olması
MeetJoeBlack Akcakizzzz normalde 2 ay arayla yapılıyor dozlar, yani 9-11 ve sonra 1 yaş üstü de pekiştirme dozu olacak şekilde yapılabilir. 2 ayı geçtikten sonra yapılabiliyor yani diğer doz.
haticenurrr Akcakizzzz oda olur 2 ay aralık olması yeterli yapıldıgı aya göre ayarlanıyor dozlar o yüzden herkesin farklı
Akcakizzzz gokseda her doktor farklı söylüyor sanırım hangisi doğru ya inşallah bebeklerimiz de etkili olur
eez gokseda merhaba sizde menectra herhangi bir yan etki yaptı mı? Bizim Dr menectra 10 ve 13 . Ayda yapılması yeterli dedi yarın ilk doz yaptıracağız
MeetJoeBlack yenianne01 bizim ilk dozlar aynı anda yapılacaktı, ben ara koymayı tercih ettim. Yapılıyor yani. Son dozları aynı gün yapılmıştı 13. Ayda.
Akcakizzzz haticenurrr içim rahatlasın diye soruyorum herkese ama doktorlar da garip hepsi ayrı şeyler söylüyor rabbim korusun çocuklarımızı