TubaB Bu sabah aşı olduk 3 tane , akşama kadar gayet iyiydik ama ateşi çıktı düşmüyor. Bu aşıdan mı yoksa hasta olabilir mi ? Aşıdan sonra ateş yaşadınız mı calpol verdiniz mi ne kadar sürdü?
durukusunannesi_ TubaB biz ateş yaşamadık ama olabilir tabi ki aşıdandır. Calpol parol verebilirsiniz 4-6 saatte bir
TubaB durukusunannesi_ dolven verdik , 1 saat oldu düşmedi , 4 saate tamamlanınca calpol vermeyi planlıyorum