zeyynepgk doktorunuza sorup hemen korse kullanın derim, ben kullanmadım annem yalvardı ama kullanmadım ne alaka ise, göbek kaldı tabiki, illa ki yürüyüş spor düzenli beslenme etkili ama korse de şart bence, eskiler bile normal doğumdan sonra göbeklerini bağlarmış kalmasın diye , 2. Hamileyim inş korse kullanacam