sibeltds öncelikle kolay gelsin, ben şöyle yapiyodum her sorudaki bilgi her kitapta yazmıyor sonuçta bilmediğim için yanlış yapiyosam o sorudaki bilgiyi not alıyodum sadece soru bankalarından öğrendiğim bilgileri yazdığım bi defterim bile vardi. Ama daha önce gördüğüm sadece karistirdigim ya da hatırlamadigim bi yerden yanlış yaptıysam tekrar ediyodum o konuyu bi de en fazla yanlışimin çıktığı konulari tekrar baştan basliyodum mesela Osmanlı Devleti’nin dağılma konusundan genelde yanlışım çıkardı o konuyu baştan çalışırdım ama her konu için bence vakit kaybı olur diye düşünüyorum