Sedanuraydnata bizimki uzamış sarılıktı taaa 2. Ayında bitti, bizde ilk 20 gün çok kafamıza takmıştık, 2 günde bir hastaneye gidip kan verip değere bakıyolardı hem lohusasın duygusalsın, bebeğin pelte gibi uyuyo, teni Sarı solgun çok üzülüyodum ağlıyodum 1,5 saatte 1 gece gündüz kaldırıp emziriyodum, bi gece tam 20 dk uğraşmıştım uyandırmak için🙄 yani geçiyor güzel kardeşim sıkma canını 😘