kubra63 Merhabalar arkadaşlar,13 günlük bebeğim var fakat bir kaç gündür gündüz ve gece uyuyamıyor karnı tok altı temiz farklı bi durumda yok.Tecrübeli anneler bu durum gecici birşey mi yoksa bebeğimin farklı bi sorunu mu vardır ?
Gizmokzilla kubra63 6 7 aya kadar bebeğimin hiç gündüz uykusu yoktu… Şuan 16 hatta nerdeyse 17 aylık maşallah uykuları çok güzel. Ama ilk 6 7 ay beni mahvetmişti. Geçedebilir bu durum geçmeyedebilir ama normal bir durum 💖
Friends kubra63 bir yerde görmüştüm. Bebekler uyuduğunda annelerinden ayrılacaklarını hissedip korkarlarmış. Bu yüzden uyumaya direnirlermiş. Gazı olabilir bence. Takip et istersen bir süre. Emziriyor musun bilmiyorum ama emzirme ya da mama verme süreçlerinde ıkınması, kızarması oluyor mu? Bunları gözlemle derim…