5 günlük bebeğim 17.7 ile yatırdık ışık görücek çok zor evde oğlum var ve sütüm gitmesin diye güçlü durmaya çalışıyorum bebeğimin kanı a negatif ben 0 pozitif eşim a pozitif bundan dolayı olmuş ilk oğlum da olmuştu ama yatmadı en kötü perşembeye kadar yatıcak bakıcaz düşmezse devam düşerse veririz dediler sizinkiler nasıldı kaç günde aldınız bebeğinizi 🥺