Kızlar kızım 3 ay 15 günlük 10 gündür öksürüyor hırıltısi çok tıkanık antibiyotik verdiler geçmedi çok kötü öksürüyor sadece burnunu aç dediler doktor gezmekten yorulduk lütfen başına gelen oldu mu geçmedi bu grip mi virüs mü ne bu 😭inliyor öksürükten boğuluyor artık