Merhaba. Benim oğlum 11 aylık. Hala emziriyorum. Ayni zamanda çalışmaya aylar önce başladım. Stoktaki sütleri kullandık. Bitti. Artık stoklamaya malesef yetişemiyorum. Okulda vaktim olmuyor. Birkez sağabiliyorum onu da diger gün iciyor. O bile bir öğünlük anca çıkıyor. Sut alerjisi olduğu icin ona uygun mamalara baslama karari aldik ama cok kotu kokuyor ve asla agzina almiyordu. Bircok sefer denememize ragmen icmedi. Son seferde annemin aklina birkac damla elma suyu konsantresi damlatmak gelmiş. Ve o sekilde icirmeyi basarmis. Sormak istedigim sey şu: Bildiğim kadarıyla mamalarin bir seyle karistirilmamasi gerekiyor. Falan alışana kadar birkac damlanin zarari olur mu ? Bilgisi olan yazarsa cok sevinirim.