Kızlar bebeğim 3. Ayına girdiğinde saç dökülmelerim başladı ama be başlamak her banyoda 2 avucumu 2 kere doldurur şekilde bi dökülme banyo dışında saçlarımı kesinlikle açamıyodum hep topluydu aşırı aşırı dökülüyo şu urban care şampuanını ve toniğini aldım ama hiç fayda etmedi baktım ki artık açılmalar oldu kafamda bide lisede yaptığım maskeyi deniyim dedim. 2 tatlı kaşığı hindistan cevizi yağı 1. Çay kaşığı çam terebentin yağı saç diplerine sürüp poşet geçirip şal bağladım 5 saat beklettim ama ne kadar çok bekletilirse okadar iyi. Sonra yıkadım ama önce su yerine şampuanı sürüp yıkadım ve bugün taradım saçlarımı ilk yapmamda bile bukadar fark etti inanki yani atıyorum taramada 100 tel saç dökülüyosa bugün 10 tel saç döküldü. Burda çok fazla kişi bu durumdan muzdarip diye önermek istedim keşke daha önce yapsaydım açılmalar olmadan önce 🥴🥴🥴