Melikekader1 kahvaltıda klasik gidiyoruz genelde. Tost yapıyorum bazen, bazen krep, bazen mücver, bazen patatesi rendeliyorum içine yumurta peynir koyup tost makinesinin içinde ya da waffle makinesinde pişiriyorum. Genelde biz ne yersek onu yer menemen omlet falan. Benimki çok geç kahvaltı yapıyor uyandıktan 2 saat sonra falan yer ben de biraz öyleyim bazen çorba falan içer kahvaltı niyetine. Klasik yemeklerde dengeli gitmeye çalışıyorum biz yemesek bile haftada bi kaç gün et köfte oluyor menüsünde. Fırında sebzeleri sever, beşamel soslu sebze yemeklerini sever. Dün kuru fasülye pilav vardı onu yedik mesela. 31 aylık mantı ve pizza en favori yemeğidir.