Yasemin158 3 ayligiz bikac haftadır memeyle kavga ediyor sanki bi emiyor bi birakiyo neden olabilir emmesi de azaldı neden olabilir
ArvenMavi Yasemin158 damakları kaşınıyordur doktoruna danış istersen diş jeli almıştık rahatlamıştı normale dönmüştük biz
elifminamom Yasemin158 benimki de öyle üç aylığız hala gaz varsa memeyi sündürüp bırakıp emiyoruz sürekli gaz da çıkmıyor bir türlü bağırsaklara mı geçiyor anlamadım çok uğraşıyorum çıksın diye genelde alttan yapıyor
Mewtwo Muhtemelen emerken gaz yutup gazdan rahatsız oluyor. 6,5 aylığız biz de halen aynı şekildeyiz. Ayağa kalkıp gazını çıkarıyorum rahat emmeye devam ediyor. Bir deneyin isterseniz.