mehsima Merhaba 5 aylık kızım grip oldu . Burun akıntısı , hapşırık vesaire var. Doktoruna sordum ama cevap gelmedi. Yapabileceğim neler var yazarsanız çok sevinirim lütfen 🙏🙏🙏
Ayyyssseee mehsima öncelikle çok geçmiş olsun. Benim oğlumda yedi aylık grip nezle gibiydi doktor burnu için serum fizyolojik verdi temizlemeye. Bitkisel bi öksürük şurubu birde ama tabi bunu doktor vermesi gerek sizede çok küçük henüz. İnşallah hemen atlatır
A_12ynr mehsima kiyamm buhar tutun burnunu yıkayın fizyolojik solüsyon ile onu günde beş kere yaparsnz zarari yok bil bol emzirin mama veriysanz da azlatin cc sini 3 saatte ise bir buçuk saatte yarısını nir bucuk saatte yarısını verin odainin havalndrn buhar makinesi sürekli odasında çalışan sizi emiyosa siz vitamin kullnn ona takviye ek gıdaya gecmems kekik suyu verebilirsiniz bir çay kaşığı ama hem rahtlatr.