6 ay 27 günlük kızım rsv pozitif. Bugun 3. günümüz. Agumentin antibiyotik kullanıyoruz. 3-4 saatte bir ventolin hava veriyorum. Sabah akşam cortair veriyorum. Zaditen damla veriyorum. Ama hala bir düzelme yok. Doktor iki hafta boyunca tetikte olun dedi. Tam iyileşir gibi olur tekrar bir anda başlar hemen kötüleşir rsv 1 yaş altı tehlikeli dedi. Korktum açıkcası. Atlatanlar tecrübelerini paylaşabilirler mi? O kadar korkunc bir virüs mü bu. Nasıl atlattınız?