EliS_ evet doktor dedi, kendimde eczanede çalıştım bu ilaçları genelde yetişkinlere, yaşlılara veriyorlar bende almıştım ama kullanmamıştım o zaman kızıma, d vitamini vücutta üreyen bir şey değil, bir süre kullanmayın muhakkak düşecek hamilelikte kullanıldığı için bebeğin vücudunda bir kaç ay bulunur vitamin daha sonrasında ise diplere düşer