Üç başlığını değiştir lütfen çünkü yavaş akıyor ve içerken baya zorlanıyor kıyamam. Benimde ilk bebeğim yenidogan kullandim avent sonra 2.buyuk biberona geçtim ucuda yine yavas akişliydi uc fiyatı 300 kusurdu e bebekte bende büyük yorgan ignesiyle ucunu genişlettim rahat etti kızım 3 4 gün sonra 4.aylik olacak inşallah. 3 bucuk aylıkken bende öğrendim hemen ucunu genislet iğneyle yada 6aylik bi uc al . Ucunu del 2 3 yerden bise olmaz