Oglumun 3 haftadir gecmeyen ayalarinda bulunan egzamasi var. Internetten biraz arastirdim ve 9 12 aylik bebeklerde görulen bez egzamasiyla karsilastim. Oglum alerjik bir bebek test yaptirdim. Alerjisi olan besinleri tuketmiyoruz.aranizda böyle bir dutumla karsilasan yada duyan var mi. Kullandigimiz bez markasini 3. Defa degistiriyorum bu arada.