969623 byldrm olur benimkinde 1 haftalıkken olmaya başlamıştı biogaia kullanıyorduk şimdi 42 günlük oldu ve o sancılar sancı değilmiş şuan çok daha fazla olmaya başladı akşam sabah gece sürekli sancı çekiyor
motherisbackk byldrm gaz sancıları 15. Günden sonra başlıyor genel olarak öyle demişti doktor. Sab simplex ve biogaia kullandık biz 3. Aya kadar geçmedi ama hafiflemişti
muazinannesii byldrm biz cok faydasini gördük. Sabirla 4 5 gün vermeye devam edin faydasini goruceksiniz yani bizde işe yariyor oglum 4.5 aylik hala onu kullanıyorum kullanmayınca gazını çıkartamıyor 😐
hgygthmz Benim bebeğim 2gunluk oldu sancısı var emziriyorum bilmiyorum doyuyor mu doymuyo gaz i hemen cikmiuo emzirdikten sonra off çok yoruyor beni
kevosis hgygthmz gaz genelde 15. Günden sonra başlar. Sütün var mı ? Kontrol ettin mi? Sezaryen doğumlarda genelde 2. Günden sonra süt geliyor. Gazdan değil de açlıktan ağlıyor olabilir.
ege67 Ah canım 2 buçuk aylık bebeğimde denemediğim gaz damlası kalmadı ne çekiyorum bilemezsin herşeyi denedim bir tek Samp simpleks iyi geldi o da ishal yaptı şimdi günde bir kere kullanıyorum mecbur ama inşallah senin bebeğine de çok iyi gelir
Meneksemm Aç değilse gaz sancısıdir Allah yardımcın olsun . Ben metsil de buldum çareyi ama her bebekte farklı damla etki ediyor . Zor bir süreç ama geçiyor . Biz tam üç aylık olduk şimdi çok rahatladik . Sabır gereken bir süreç .
Meneksemm Aç değilse gaz sancısıdir Allah yardımcın olsun . Ben metsil de buldum çareyi ama her bebekte farklı damla etki ediyor . Zor bir süreç ama geçiyor . Biz tam üç aylık olduk şimdi çok rahatladik . Sabır gereken bir süreç .