mevnrv Kızım daha 15 günlük dünden beri sürekli uyanıyor gazı geliyor kakasını da bugün bir kere yaptı onun haricinde gazdan dolayı hemen uyanıyor . Ne yapmam gerek tecrübeli anneler yardımcı olur musunuz?
Kelebek_45 mevnrv yediklerinize dikkat edin özellikle süt ürünleri aşırı gaz yapıyor ve günümüzde bütün bebeklerin alerjisi var alerjik bebeklerinde gazı çok oluyor maalesef emziriyorsanız mecbur dikkat etmeniz
mevnrv minikveannesii sürekli ıkınıyor gazını yapmaya çalışıyor kızarıyor biraz gaz çıkarıyor kaka yapmıyor ama sonra 10 dakika dalıyor tekrar aynı ıkınmaya devam ediyor . Aptamil prematil kullanıyoruz ondan mı acaba
bebekbrnblm gaz için etkili yöntemlere her yenidoğan annesinin ihtiyacı oluyor yazarsanız hepimiz fayda gmrelim gaz ilaçları düşında 1 atlık olduk 15 gündür bizde çok gaz problemi yaşıyoruz
mevnrv bebekbrnblm az önce poposunu açıp bacaklarını kaldırdım ıslak mendille göbeğini sildim poposunu sildim bacakları yana doğru kaldır öyle bekle biraz bunu yapınca direk gazını çıkardı kakasını yaptı
nurannnn mevnrv i love you siye bir gaz masajı var youtubedan bakıp onu yapabilirsin benim oğlum da çok gazlıydı çok iyi geliyordu şu an 6 aylık sesli sesli yapıyor şükür rahatladı biraz 🤣
nurannnn mevnrv bir de emerken uyuyunca boşverin hemen uyandırın omzunuzda sırtını ovalayın ağzından çıkarsın gazı sonra daha rahat uyur
mevnrv niHanzade onu bende eczaneden aldım ama vermeye cesaret edemedim siz kaç damla veriyorsunuz acaba bende bugün vereceğim