Derinssmom Merhaba kızlar , kızım 6 aylık geri çekilme olarak korunuyoruz ama korkuyorum emziriyorum bende hiç yan etki yapmadı dediğiniz doğum kontrol hapı var mı ya da hapı boşver git spiral taktır mı dersiniz bu arada geri çekilme ile 3 yıl korunduk şükür😂
Maviim Derinssmom Prezervatifle korunuyoruz yumurtlama zamanımda. Geri kalan günler geri çekilme😄 kızım 16 aylık bir sorun olmadı. Hamile kalmadan önce de sadece geri çekilmeydi
minikkurbag Derinssmom hepsinin bi sıkıntisi var en temizi prezervatif + geri çekilme, biz şuan öyle korunuyoruz.
Mutluumom Derinssmom geri çekilme ama korkuyorum bir sürpriz kaldıramam doğum kontrol hapı aldım birkaç gün sonra adet olacağım o zaman başlamayı düşünüyorum. Aslında sipiral taktırmak vardı düşüncemde olmadı daha fazla ertelemek istemedim bir şekilde korunuyum dedim şimdilik hap olacak ilerleyecen süreçte sipiral düşünüyorum
Benherseydenoncebiranneyim minikkurbag aynen biz de. Hatta buna rağmen reglim 1 gün gecikse stres oluyorum 😄
minikkurbag Derinssmom bende eşimden emindim canim hatta hamile kalmisim eşim inanamadi, mümkün değil çok dikkat ettim diyordu, olunca oluyor size tavsiyem prezarvatif kullanin eşinize güvenmeyin.
minikkurbag Maviim evet doğru ama bazen gözden kaçabiliyor delik faln olabiliyor, benim 2 bebegim var o yuzden garanti olsun diye o şekilde korunuyoruz.
Dgghgddgg Benim bebegim bir sene geç oldu korunmadigimiz halde şimdi doğum yapali 5 ay oldu korunmuyorum 😂
yagizcinarsmom Dgghgddgg ay içim rahatladı lohusa biter bitmez bi kere korunmadan oldu hemen tuvalete gittim temizlendim yıkadım sonra geri çekilmeyle oldu hep 20 gün sonra da hapa başladım çok korkuyorum sanki test alsam pozitif çıkacak gibi ya moral verin nolur🥺 geçen ay o korunmasız ilişkiden sonra adet oldum ama
papatyakokulum_ Kızlar deri slti implant var bide koruyuculuğu çok yüksekmiş kullanan var mı acaba bende çok kararsızım.geri çekilmeye asla güvenmiyorum spiralden de korkuyorum
papatyakokulum_ Derinssmom kullanan varmış doktora sordum ben yaşın çok genç ilerde hemen olmayabilir dedi ama ben zaten 5 yıl istemiyorum bilemedim
Derinssmom papatyakokulum_ bende 4 sene rahat istemiyorum yani bebeğim çok küçük çünkü , birde aylık koruyan iğneler varmış onları duydunuz mu