Merhaba 4 aylık bebeğim var. 2 güne kadar çok şükür geceleri uyuyordu sadece emmeye kalkıyordu fakat 2 gündür 2 saatte bir uyanıyor mızmızlanıyor. Memeyi atıyor sürekli uyanmak istiyor sanki. Emzirip yatırıyorum tekrar yine 1-2 saat soruna memeyi atıp uyandırmaya çalışıyor kendini. Nasıl bir süreç bu. Yaşayan anneler var mı yardımcı olun lütfen. Atak mı yoksa ?