Gizogi Bebeğim 3 ay 20. Günlük ve sadece sol göğsümü emiyor sağ göğsümü reddediyor. Biberonla sağdığım sütü veya mamayı emmiyor öğürüyor. Bu durumu yaşayan var mı varsa siz neler yaptınız? Lütfen yardımcı olabilir misiniz?