Deletedmom_268 Bebeğim 4 aylık süt ve süt ürünlerine alerjisi olduğunu öğrendik ama tam sonuçlarımiz 15 gün sonra çıkacak . Bebeğinde bu alerji olan var mı nelere dikkat ediyorsunuz
Denizask2 Deletedmom_268 valla ben tükentim artik emzirirken geriye dogru atiyomu kendini yüzü kızariyomu ben yarindan itibaren tamamen vejeteryan beslenicem süt ve süt ürünleri ile başladik ama doktor kendin bulacaksin dedi nelerin alerji oldugunu et ve tavukta birakicam ben bi süre bide kullandigin vitaminlere dikkat et laktoz va olabiliyor
OnderArasinAnnesi Deletedmom_268 paketli gıda tuketmemelisin + disarda yemek çok riskli. Kendinde süt ve süt ürünü içeren hiç bisey yememelisin paketli ceviz, tavuk bulyon, kek, pogaca süt yoğurt Tereyağ kaymak peynir hepsi hepsi yasak
Cerennnn5858 Deletedmom_268 benım oğlumunda var 4 bucuk aylık. Emzirmiyorum sütüm yok ılk aydan beri. Cok ıkınıyodu 24 saat nerdeyse uykusunda bile. Aşırı pişik suratta döküntü. Neocat mama yiyo
cnndzgn Deletedmom_268 benim oğlumda aynı nasıl teşhis koyuldu acaba bizim cildinden bakıldı birşey çıkmadı
tugce7934 Deletedmom_268 Neden o kadar uzun süre bekletiliyorsunz ki? bizim süt ve süt ürünleri alerjimiz var 3 aya yakındır diyet yapıyorum. Mesela kurabiye var diyelim içinde margarin olsa bile yemiyorum djkakt ediyorm. çikolatanın tadını unuttm falan ahahah. olsun canları sağolsun . hicbri şekilde tüketmiyorum. insllah geçer bir an önce 😞
Deletedmom_268 tugce7934 yok şuan tüketmiyorum dikkat ediyorum ama çok zorlanıyorum ne yiyeceğimi şaşırdım 🤷🏻♀️