1 yaşında bebeğim 2 haftadır beşiğinde uyumak istemiyor oraya bıraktığım an uyanıyor gece 21.00 21.30 da uyurdu artık o saatlerde de uyumak istemiyor bizimle birlikte oturmak istiyor 1 haftadır da gündüz uykular çok düzensiz ve kısa 😔bu bi süreç mi bu durumu yaşayan var mı ?