merhaba,
oğlum şu an 38 aylık ,8 ay önce tuvalet eğitimimizi tamamladık
ama gece normalde 1 kere eğer o gün çok sıvı tükettiyse 2 hatta bazen 3 kere kaldırıyorum kaldırmazsam altını ıslatıyor.
yazın kaldırmamayı denedim kendisi ıslanarak öğrensin diye ama olmadı bu sefer üşütmeye başladı..
şu an için gece kendi kalkması gerekiyor mu? arkadaşlarımın bir kaç tanesinin çocuğu sabaha kadar yapmıyormuş hiç.
benim gibi gece çiş yapan çocuğu olan varsa bu gece kaldırma işini nasıl yapıyor
bazıları alıştırırsın bu sefer hep senin kaldırmanı bekler diyo
ama bu seferde sürekli ıslak kalınca üşütüyor
öneriye ihtiyacm vaaar