Sumiree Kızlar merhaba kızım pek birşey yemiyor bende resmen akıl tutulması yaşıyorum ne yapacağımı bilemiyorum bebişlerin sevdiği tarifleriyle beraber yazabilir misiniz bizlerede fikir olur
Maviim Sumiree şehriyeli Yoğurt çorbası çok sever, makarnaya bayılır, yumurtanın her türlüsünü yer. Bide sebze çorbası sever bide ezogelin çorbası
Beraninannesii Sumiree Mantar çorbası, sütlü çorba, kıymalı kabak, kıymalı Karnıbahar yemeği, ıspanak , yoğurt çorbası, patates yemeği .. Liste uzar gider
Susuy Sumiree Canım kızım hiç ayırt etmiyorum ne olursa olsun 3-4 kaşık anca yer sağ olsun beni zorlamıyor 😂🙃😭 Sadece tarhana çorbasını zevkle 4 kaşık bebek kaşıklarıyla yer diğer çorbaları 3 kaşık sonrası bırakır 🙃
Sumiree Maviim teşekkür ederim sürekli beğendiği şeyler aynı mı benim kızım bir yediğini birdaha yemiyor çok yoruluyorum bu konuda şimdi gündüz emzirmesini bırakma aşamasındayım sürekli ağlıyor ne yaptıysam yemiyor
Maviim Sumiree İyi bir sıkıntısı yok maşallah topaç gibi kilosu da 12 kilo🙏 zaten bebekler herşeyi yemez ki yani çoğu arkadaşımın çocuğu nerdeyse hiç bişey yemiyor ve tanıdığım çoğu kişinin çocuğu da öyle ama sağlıklılar boşver normal bunlar büyüyünce nasıl olsa yicekler ben takmıyorum artık sağlıklı olduğu sürece sorun yok vitamin takviyeleri de alıyoruz tabiki. Ve bebeğim şuana kadar sadece 2 kere hasta oldu 16 aydır bağışıklığı kuvvetli dedi doktor bunuda düzenli uyku rutinine bağlıyorum
Sumiree Maviim benimkinin kan değerleri çok düşür ağzında sürekli aft gibi bişeyler çıkıyor bende umursamayacağımm diyorum ama böyle olunca ister istemez moralim bozuluyor
Maviim Sumiree Kan değerleri düşükse tabi sıkıntı vitamin takviyesi vermedi mi doktor demir c vitamini d vitamini çinko? Biz hepsini kullanıyoruz
leylekargo Sumiree tek yediği şey yayla çorbası tarhana çorbası salatalık ve yoğurtlu makarna ama küçük makarnalardan olucak onun dışında ağzına hiç bişey sürmüyo
teachermom07 Sumiree 15 buçuk aylık oğlum sadece kıymalı tarhana çorbası ve yoğurt yiyor bazeen Pankek kahvaltıda , bal labne sürüyorum. Bazen muz yer Bunları canı isterse o gün iyi günümüzdeysek Onun dışında birşey yemez Nerde hata yaptım bilmiyorum çok zorlanıyorum Bu arada emiyor. Emzirmeyip aç bırakıyorum yine yemiyor her yolu denedim..
Sumiree teachermom07 aynı soruyu kendime soruyorum nerde hata yaptım benim kızımda 19 aylık bende şuan emzirmeyi enazından gündüz bırakmaya çalışıyorum belki birşeyler yer diye. Bugun 5. Günümüzde krize girdi desem yeridir
Sumiree Maviim saydıklarımız hepsini kullanıyorum demir ilacını içince biraz yiyor sonrasında hasta oluyor antibiyotik kullanıyoruz tekrar eski haline geri dönüyor tekrar iyileşme cabası kısır döngünün içindeyiz
leylekargo Sumiree yumurta yapıyorum bi gün tavada bi gün haşlanmış olarak patates kızartıyorum peyniri zeytini filan oluyo domatesi ağzına sürmez pide simit filan ısıtırım bi ısırık alır gerisini parçalar atar ama yok ağzına bişey sürmüyor ki ne sabah ne akşam ne öğlen yediği tek meyve de elma ne yaparsam çöp oluyo mesela bugün ıspanak vardı bir kaşığın ucu zor yedirdim mesela dolma biber vardı dün de yok onu da ağzına sürmüyo pilavı bi kaşık zor yiyiyo çok zorluyo kahvaltı da o kadar çeşitten sadece ağzına salatalık sürüyo akşam çorbası sulu yemeği yanına makarna pilav oluyo 3 çeşit yemek ortaya salata yoğurt filan yokkk yediremiyorum sevdiği çorbayı da sofra kuruluyken yemiyoo yemekleri birbirine katıyo yere atıyo hepsini o yüzden biz yemek yemeden çorbasını yediriyorum biz yemek yerken bizim yediklerimizi dağıtmaya çalışıyo
teachermom07 Sumiree benim sütüm de fazla, en fazla 5 6 saat emzirmiyorum sonrasında kendim de rahatsız oluyorum ya sağmam ya emzirmem gerekiyor Zaten doğru düzgün birşey de yemediyse 5 6 saatin sonunda mecbur pes edip emziriyorum Günde 3 e düşürmek istiyorum aslında emzirme sayısını Sabah öğlen akşam uyku öncesine , ama hala geceleri uyanıp emiyor 2 bazen 3 kere Napıcam bilmiyorum Emmezse çok ağlıyor