Uykusuz-annee cansuuk ben 3 ay kullandığımı biliyorum hiç bir sikinti olmadi ama süresi oldugunu öğrendim çöpe attım 🤣
melegininannesi38 Uykusuz-annee bencede bjsey olmaz ya abartilikdjkca abartılıyor ee mana açıldı hep duruyo diyelim çöpe mi dökülecek
Uykusuz-annee melegininannesi38 genede uyalimda ben bilmiyordum verdim valla sıkıntı olmadı öğrenince açılmış kutum vardı yarıda attım çöpe
Uykusuz-annee melegininannesi38 o zaman biz dert etmeyelim 🤣 bende ilk zaman verdim lohusayken sonra çok mecbur kalınca verdim diş yaptırırken bida vermedim ins gerekte kalmaz
Ipek-kizin-annesi cansuuk mamadan mamaya değişiyor sma mesela 3 hafta. Üzerinde yazar paketin bakabilirsiniz