Merhaba hanımlar. 1 yaşında kızım var. Ek gıdalara başladığımızdan beri ağzına verdiğim herşeyi eline alıyor atıyor. Bazen elinde ezik ezik yapıp ağzına atıyor. Doğru dürüst birşey yediremiyorum. Benim gibi olan varmı aranızda. Ve yapipta vazgectiren.. yemek zamanı geldiğimde çok agresif oluyorum durduk yere.