8 ay 9 günlük oğluşum var 6. Ayında memeyi bıraktı mamayla ilerliyoruz. Bugün kontrolü vardı sağlık ocağına gittim kilosunu ölçtü mama yerine su ile sütü karıştır öyle ver ek gıdaya daha yoğunluk ver dedi mama sadece şişiriyormuş. Mama yerine sütü suyla karıştır ver dedi böyle bişey yapan var mı ya ben mamaya devam etmesini istiyorum emmiyor çünkü ve mamaya çok düşkün.