3bebe Arkadaşlar beneğim 17 aylık ama çok fazla konuşmuyor herseyi anlatıyor yani biz anlıyoruz evde abisi var 2 tane biri 12 biri 18 yaşında ben ve eşimde olunca sanırım kalabalıkta çok fazla her dediği hemen yapıldığı işin mi yoksa başka bir sorun mu anlamadık eşim 20/24 aya kadar bari bekleyelim diyo ama ben yine de panikliyorum hiç konuşmuyor değil bu arada anne baba dede bitti ve abisinin adı Kağan onu söylüyor kedi köpek sesi aslan sesi çıkarıyor sanırım bunlarda konuşmaya giriyormuş Bu süreci nasıl ilerleyeceğimizi bilmiyorum sizler tecrübelerinizi benimle paylaşırsanız çok sevinirim 🥹
Adawwwa 3bebe kuzum birfen başlıyolar anlamıyosun, benimki21aylık son 2aydır şarkı falan söylemeye başladı hala net konusmadsı yok ama anne gitti baba geldi parka gittik , baby shark , anne karnım acıktı , aramzam falan diyor🤣 her yeni şeyinde şok oluyorum
3bebe Adawwwa çok sevindim ya inşallah bizde de öyle olur eşimde bekleyelim eğer 2 yaşına kadar olmazsa gidelim diyor ğrekli ama işte insan bi üzülüyor 🥹