Ayy kızlar 1 haftadır bebeğim gece 1 2 dedimi uyanıyor sabah 7 8 gibi uyuyor neden böyle oldu sizce. 13,5 her saat başı emmeye kalkardı artık tamamen kalkar oldu🤦♀️🤦♀️atak haftasinda da değilmişiz güneşli yanı çıkmış nasıl güneşliyse bu anlayamadım 😒 geçici diyin nolurrr kaç gündür uykusuzum artık bayılacagım bi yerlere😪😪