neslihanimer Kızlar sütü az gelip ek mama verenler hangi mamayı kullanıyorsunuz, yada sütünüzün artması için neler yapıyorsunuz.
sevdennurr neslihanimer ben mama kullanmıyorum ama bebegim hastayken korktuğum için sütüm gitmişti arttırmak için rezene çayı içtim, kuru Dut ,hurma, balık yedim. Bir de bestlak damla aldım. Bir hafta içerisinde sütüm arttı çok şükür
sevdennurr neslihanimer sütüm az diye hemen mama vermemeni öneririm bebek edince sütun gelir sen de hep olumlu düşün sütünün artacağına inan gerçekten her şey düşüncede bitiyor güzel anne
kubra3796 neslihanimer canım damla var bitkisel bir damla onu kullan yada soğan ye normal çiğ şekilde efsane süt yapıyor
Pitircikdogdu neslihanimer neler yapmadım ki 40 gündür yemediğim içmediğim ürün kalmadı ama hala max. 20 cc çıkıyor. Mecburen mamaya devam ediyorum 🤦🏻♀️
ftm2537 Hipp kullanıyorum ama kaç gündür meme reddi yaşıyorum sanırım biberondan ötürü o yüzden mama takviyrsini kaşıkla ya da enjektörle vermek daha uygun sanki
neslihanimer ftm2537 bende ilk emziriyorum daha sonra mama veriyorum golden goat kullanıyordum mama olarak ama kilo almadı gibi hissettim o yüzden mama değişikliği yapsam mı emin olamadım
zezelik85 Benim de ilk bir ay azdı. Az bile olsa sürekli emzirmeni, daha sonra mama vermeni tavsiye edebilirim. Emdikçe çoğalıyor süt. Tahin pekmez, tahin helvası, bunlar ben de işe yaradı
neslihanimer zezelik85 Bebeğim ilk doğduğunda yoğun bakımdaydı süt sağıyordum o zamanlar bile daha fazla geliyordu süt, şimdi sağıyorum 30cc bile doldurmuyor
neslihanimer sevdennurr Evet bestlak damlayı bende aldım kullanıyorum ama sağım yaptığımda 30cc bile dolmuyor
eybik Herkeste işe yarar mı bilmem ama benim goslerimi çatlatti süt dolulugundan hala oype ne zaman yesem sisiyor sütle . Irmik helvasi ve kurutulmus yaş incir , tahin mükemmel süt yapıyor bide bunlar yaninda bol bol su öneririm denemekten zarar gelmez
hasret01 eybik 1 ay 18 günlük bebeğim var doğduğundan beri sütüm az o yüzden mama da veriyorum göğüs reddi yaşıyorum ama göğüs ucuyla verdiğim zaman çekiyor süt artıcı çay içtim bişe olmuyo bunlar işe yarar mı gerçekten acaba
hasret01 Pitircikdogdu ay bende öyleyim 2 göğüsten anca 20 cc çıkıyor bazen oda gelmiyor üzülüyorum 😞
neslihanimer Pitircikdogdu Benimde öyle canım sağlık ocağına gittim kilo alımı az dedi, sonra ek mamaya başladım golden goat kullanıyorum aslında mama çok güzel gaz, kabızlık gibi şeyler yapmadı ama kilo aldırmıyor gibi geldi bende başka alternatif mama ne kullanabilirim onu araştırıyorum
eybik hasret01 soyle soyleyim ben normal dogum yaptigim halde sutum azdi hala ax hissettigim zaman bunlari tuketiyorum ve artiyor 4 aydir benim eksik hissettigim yerde gizli silahlarim oldular . Basta sen inan ve sonra dene uyku da cok onemli ozellikle bebeginin cok uyudugu zaman yiyip bol bol su icip uyursan yatakta gogusunun agrisindan yatamiyorsun deneyen arkadaslarim var cok sukur onlar memnun
Pitircikdogdu hasret01 dereotu,dut kurusu hoşafı,yaban mersini hoşafı, bol su, bestlak damla aklınıza gelebilecek herşeyi denedim ama yok ve en önemlisi beni tutmuyor sağarak veriyorum mecbur🤦🏻♀️ ilk anneliğim ve yetemediğimi düşünüyorum 😢
hasret01 Pitircikdogdu benim de ilk anneliğim bence öyle düşünmemeliyiz ama olmuyor düşünüyoruz diye sütümüz gelmiyor birde sitres bende deniyorum yok artık kendimi kızım aç mı kalacak mamada doyuruyor sağlıklı olsun diye avutuyorum süt süt diyeni bozup atıyorum daha çok üzülüyorum
Mavi3435 neslihanimer dereotu yiyin bol bol dereotu salatalık elma zencefil yarım limon 1.5 su bardağı su mutfak robotunda geçirin için hem bol süt hen çok zayiflatyr
busradurukilic Uyanıkken beni de tutmuyor 1 aydır. Uykudan uyanır gibi olunca hemen tutturuyorum 2 gündür iyi gibi sütüm ama mama da veriyorum hipp kullanıyoruz. Süt artırmak içinde suan e bebekte satilan galactago kullaniyorum bitkisel. Ama doktoruma sordum bestlak damla ya da imom latte kullanabilirsin dedi. Damla bitince bunlari deneyecm.Birde gece kalktığımda tahin helva falan yiyip bol su içip yatıyorum ben faydasını gördüm
zk1611 neslihanimer ben sma comfort kullanıyorum şu an ilk sma optiproyla başlamıştık sonra comfort gazlı bebekler için daha iyi denince comforta döndüm sütüm ilk günlere göre tabiki arttı ama şu an 26 günlüğüz öyle yetmiyor yani aşamalı şekilde mamayı azaltmaya çalıştım ama olmuyor doymuyor çocuk alıştıda bir kere