Merhaba benim bebeğimde bugün itibari ile 4 aylık oldu. 2 aylıktan beri nesne takibi oyuncaklara kartlara ilgi vs hepsini yapıyor. Yatarken agulama sosyal gülümseme göz teması var ama kucakta göz teması kurmuyor özellikle yeni bir ortama girmişsek sürekli etrafı inceliyor ve kimsenin yüzüne bakmıyor. Ben bir sorun olduğunu düşünmesem de bu duruma bazen takılıyorum var mı acaba bebeklerinizde bir gelişme