Duce28 ben ilk gebeliğimde hep ona gittim cidden çok ilgili güler yüzlü bir doktor ama erken doğum yaptığım için devlet hastanesinden özel hastaneye sevk edildim sezaryen oldum mecburi çok zorlandım bu yüzden ama ikinci gebeliğim olursa normal istiyorum ve Oğuz bey ssvd yapıyor mu diye merak ettim