mmm0 21 günlük bebeğim emerken uyuyor yarım saat sonra tekrar ağlıyor gazını çıkarırken bacaklarını karnına doğru masaj yapıyorum gaz çıkınca bu sefer tekrar emmek istiyor döngü uzun süre devam ediyor en son yorgun düşüp uyuyor o da yatarken ıkına ıkına neden böyle ne yapmam gerekiyor aynı durumda olan var mı
hestiaone 12 ay önce biz de o durumdaydık, ilk üç ay öyle gidiyor malesef cok daha yapacak bırsey yok ne yazık ki, gaz damlaları falan pek de işe yarıyor diyemem.Amerıkadan bıle getırttım hıc bır ıse yaramadı