Benimn kızımda da vardı 2 baya büyüktü. Doğduğunda da vardı. 2 aylikti Göbek fıtığı var dedi doktor. Çocuk cerrahisi görecek dedi. Götürdüm önce kasıklarina baktı. Şükür kasikta yoktu birsey. Eğer olsaydı ameliyata alacaktı. Şimdi 3 aylık içine geçti. Kasıklarinda yoksa bisey endişe etmeyin geçiyor