mevnrv Kızlar sezeryan olalı 15 gün oldu hala kanamam devam ediyor dün olmamıştı bugün tekrar başladı normal mi bu ?
cinarcinar mevnrv Benim yaklaşık 35 gün sürmüştü 15 günden sonra hep damla damla arada fazla arada lekelenme gibi
Esross10 mevnrv bende sezeryan oldum lekelenme şeklinde 40 güne yakın kanamam oldu hatta lohusalık bitti 15 gün sonra tekrar iki gün lekelenmem oldu birdaha hiç olmadı. Sizinki de normaldir diye düşünürüm aşırı çok bir kanama değilse
umutluanne06 mevnrv normal benim sağa sola dönmeye başladığımda böyle bir bir anda dökülür gibi gelirdi ama 2 ayı bulunmayacak dedi doktor benim pıhtı kalmıştı İçeride o biraz geç düştü