4.aya gectık ama doğduğundan beri kucak isteme mama reddi huysuz kolik değil ama kolik gibi devamlı yere yatınca kriz geçiriyo resmen 24 saat kucak istiyo. Bu huysuzluk ne zaman geçer akıl saglıgım gıdıyo. Devamlı aglamalarından artık başım agrıyo ilaç içiyoum hergün. Ya ben çocuğumla doğru düzgün bir kere aktivite yapamıyorum üzülüyorum. Doğdu günden beri huysuz. HERKESE DERİZ YA GEÇİCEK DİMİ☹️