Nimet-1996 Kızlar merhaba 12 günlük bebeğim var ama burnu tıkandı e-bebekte kivi marka burun aspiratörü var kullanan var mı acaba memnun kalan yada memnun kaldığınız başka bir ürün varsa yardımcı olur musunuz
Sevdaa34 Nimet-1996 Ben otribebe kullandım ve halada kullanıyorum memnunum canım , çekmeden önce fizyolojik sık 1-2 dk bekle öyle çek daha iyi oluyor