viyanyvz Hanımlar Perşembe günü ikinci ay aşılarımz yapılacak Yaptıran anneler beni neler bekliyor Ateş oluyor mu kaç gün sürüyor etkisi kanama şişlik kızarıklık durumu nadil yardımcı olur musunuz tavsiyelerinize ihtiyacım var
Sevdaa34 viyanyvz Merhaba canım , bizde gecen perşembe olduk çok şükür ateşi olmadı ama huysuzluk oldu 2 bacak 1 koldan oldu ağır oldu birazcık sabah ve aksam 1 çy kaşığı calpol verdim ağrısını hafifletsin diye ama ekstra biraz huysuzluk oluyor
Linaaa90 viyanyvz ben de cuma günü yaptırdım yaptırdıktan 4 saat sonra ateşi yokken calpol verdim ağrısı varsa alsın diye ateşi çıkmadı bizimkinin ama sabah 4 e kadar 4 saat aralıkla ateşini ölçtüm
zumross viyanyvz ben aşıya gitmeden önce bi ölçek calpol verdim geldikten 2 saat sonra. Bidaha verdim çok şükür ateşi çıkmadı bi sıkıntı yaşamamıştık inşallah güzel geçer sizin de
nursenbaris bebekten bebeğe, bünyeden bünyeye değişiklik gösterir. ama genel olara ateş değil huysuz olma ve mızmızlanma olur 1-2 gün. siz yinede ateşlenmesine karşı üzerini ince giydirin
Sevdaa34 viyanyvz Yok kuzum olmadı , bana hemşire şey demişti tülbentle buz koyabilirsin 1 dakika felan demişti ama çok şükür bişey olmadı , dediğim gibi huysuzdu ağrısı vardı muhtemelen bende calpol verdim 6 saat aralıkla
Elifkskll viyanyvz valla ne desem boş. Her bebek farklı ilk oğlum çığlık kıyamet ağladı ateşi oldu. Dünde 2.oğlum oldu hiç ağlamadı ateşide olmadı. Sadece el ve ayakları soğuk.
zezelik85 Benim kızım da cuma günü oldu iki bacak bir koldan. Ateş olmadı çok şükür bir gün sonra huzursuzluk yaptı biraz. Gütmeden önce banyo yaptırmanı tavsiye edebilirim aşıdan sonra 3 gün banyo yapılmayacak demişti hemşire.
Husnur viyanyvz ateş oluyormuş ama bebeğim çok şükür ateşlenmedi doktor her ihtimale karşı calpol alın dedi bebekler için ama aşının sıtması 3 gün kadar sürüyor o zaman da verdim calpol iyi geldi
meta1 viyanyvz bizde 2 hafta önce olduk bebekten bebeğe farkediyo bizimki çok nazlı olduğu için yıktı ortalığı aşı olurken😂 gecesine de ateşlendi ertesi gün deli gibi uyudu uyku da yapıyomuş aşı çok uyursa korkma ben korkmuştum 😂
10mercan Bende yaptirmadım korkuyorum ya walla Calpol da almadim Gitmeden mi vercez hanımlar nasil olcak Bide 2 aylık bebeklerınız kilosu nedir