kızım 13 ay 20 günlük yürümeye başladı 20 gündür yürüyor ama hala yürürken popo üstüne oturup düşüyor sık sık. Birde böyle yürürken hafif ona çarpsanız düşüyor pat diye popo üstü. Ne zaman tam sağlam dengeli yürür acaba? Normal mi böyle olması? Geçen bir tanıdık daha dengeli yürümüyor diyince kafama takıldı.